ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -

Rally Acropolis - Νίκη Tarabus στην Κόρινθο

Ο Jaromir Tarabus κέρδισε την πρώτη του ειδική στο Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Craig Breen να ακολουθεί 2ος. Στη Γενική κατάταξη ο Breen προηγείται, ενώ ο Bryan Βouffier ξαναπέρασε 2ος, με διαφορά 0,3 δλ. από τον Kajetan Kajetanowicz.

O Jaromir Tarabus κέρδισε την πρώτη του ειδική στο Ράλλυ Ακρόπολις, με τοn Craig Breen να ακολουθεί 2ος. Στη Γενική κατάταξη ο Breen προηγείται, ενώ ο Bryan Βouffier ξαναπέρασε 2ος, με διαφορά 0,3 δλ. από τον Kajetan Kajetanowicz.

Οι δηλώσεις:

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC

"Μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα μάχη. Μπορούμε να αυξήσουμε τη διαφορά μας από τον Kajetan. Ανυπομονούμε για τις επόμενες ειδικές".

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5

"Δεν ήταν άσχημα. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε την 1η θέση".

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000

"Ήταν πολύ γλιστερά, αλλά πολύ ωραία για τους θεατές".

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5

"Ήταν πολύ καλά για τους θεατές, και για μένα βέβαια, είχαμε όμως μαλακά ελαστικά, τα οποία δεν είναι ιδανικά".

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000

"Διασκεδαστικό, αλλά γλιστερό. Είναι πολύ διασκεδαστικό να οδηγείς με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο".

 

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Με το ράλι Ακρόπολις ξεκίνησε φέτος το 50ο πανελλήνιο πρωτάθλημα, ο κορυφαίος θεσμός του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Συνολικά 48 πληρώματα (τόσα δήλωσαν συμμετοχή) βρέθηκαν στη ράμπα της εκκίνησης και προσπάθησαν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές μήκους 124.62 χιλιομέτρων. 

Κύρκος vs Καιτατζής...
Όπως ήταν αναμενόμενο τα βλέμματα των θεατών έπεσαν στην αγωνιστική κόντρα ανάμεσα στον πρωταθλητής Ελλάδος 2013, Λάμπρο Κύρκο και στον Τάκη Καιτατζή. Αμφότεροι με Mitsubishi EVO έδειξαν πως έχουν το πάνω χέρι και πως θα έπαιζαν πρωταγωνιστικό ρόλο στον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Έτσι και έγινε, καθώς με το καλημέρα οι διαφορές που δημιούργησαν σε σχέση με τους υπόλοιπους οδηγούς ήταν μεγάλες. Οι δυο τους «πάλεψαν» στο πρώτο loop του αγώνα (οι 3 πρώτες ειδικές) και στο τέλος αυτού, η διαφορά κυμάνθηκε στα 5.8 δευτερόλεπτα υπέρ του Καιτατζή.  Ο μεν Κύρκος είχε μία μικρή έξοδο, ο δε Καιτατζής δήλωσε πως έχασε την πίεση στο turbo ενώ είχε και κλατάρισμα στην δεύτερη ειδική. Το... ξεκαθάρισμα λοιπόν έγινε στο δεύτερο σκέλος, με τον Τάκη να κερδίζει κατά κράτος τον Λάμπρο Κύρκο και να τερματίζει στην πρώτη θέση της πρεμιέρας του πρωταθλήματος. Ο αγώνας όμως δεν ολοκληρώθηκε εκεί καθώς οι αγωνοδίκες έθεσαν προσωρινά, εκτός αγώνα τον νικητή λόγω σκάστρας (οι διοργανωτές δεν έβγαλαν ανακοίνωση) ο οποίος με τη σειρά του έκανε έφεση. 

Αναμπουμπούλα στην κατάταξη..
Πιο πίσω ακολούθησε ο πρωταθλητής του 2012, Γρηγόρης Νιώρας, που με συνοδηγό, τον Κώστα Κακαλή, σημείωσαν τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Aν και το πλήρωμα του Subaru Impreza ανέβηκε στο βάθρο, στα προσωρινά αποτελέσματα ήταν εκτός κατάταξης. Με όλη αυτή την... αναμπουμπούλα την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Αναδιώτης, Τζαμπάζης και Χαλδαίος. Οι Φιλιππίδης με Lancer EVO IX και ο Παυλίδης με Citroen DS3 R3T συμπλήρωσαν την πρώτη 8άδα. 
Οι θεατές το χάρηκαν...
Σε γενικές γραμμές η πρώτη ελληνική «μάχη» είχε πολύ ενδιαφέρον και οι θεατές που λόγω Ακρόπολις ήταν αρκετοί σίγουρα την χάρηκαν. Η συνέχεια θα δοθεί τη δεύτερη μέρα του εθνικού μας αγώνα την Κυριακή 30 Μαρτίου, αλλά αυτή τη φορά σε χωμάτινες επιφάνειες. Ο Καιτατζής δεν θα τρέξει αλλά θα δούμε σίγουρα ενδιαφέρουσες μάχες, μεταξύ Κύρκου, Νιώρα, Φιλιππίδη και Σπανού. Φαβορί σίγουρα είναι ο πρωταθλητής του 2013 Λάμπρος Κύρκος, ο οποίος θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Η δεύτερη μέρα του Ακρόπολις (και η δεύτερη αγωνιστική συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος) ξεκινά στις 09:08 το πρωί της Κυριακής με την ειδική Κλένια-Μυκήνες. Αποτελείται από επτά ειδικές διαδρομές και τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα είναι 114,22. 

ΚΟΡΥΦΗ