ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Δημοτικά -

Ο Μάρκος Λέγγας στο πρώτο TedX στο.. Κιάτο

Οι ιδέες που παρουσίασε ο κ. Λέγγας είναι καινοτόμες για την περιοχή και με βάση τη συμμετοχή του πολίτη ενώ ανέπτυξε αρκετές από τις ιδέες που παρατηρούνται στο concept των «έξυπνων πόλεων»

Ξεκίνησε και επίσημα την προεκλογική του εκστρατεία ο υποψήφιος Δήμαρχος Σικυωνίων, Μάρκος Λέγγας, με την πρώτη δημόσια συγκέντρωση του για την παρουσίαση του συνδυασμού του («Συνδημότες Δήμου Σικυωνίων») αλλά και του λογοτύπου αυτού.

Η εκδήλωση κινήθηκε στο ίδιο μήκος κύματος με τη συνολική του καμπάνια και σε πρότυπα καθαρά αμερικάνικα.

Η εκδήλωση θύμισε ξεκάθαρα τις παρουσιάσεις στο TedX, που θέλουν τον ομιλητή να μιλά χωρίς γραπτό κείμενο μπροστά του, να κινείται πέρα-δώθε επάνω στη σκηνή και να χρησιμοποιεί τα χέρια του.

Θα παίρναμε όρκο ότι ο υποψήφιος έχει πάρει μαθήματα επικοινωνίας και ηγεσίας είτε σε σεμινάρια ή σε κάποια Σχολή.

Η αλήθεια είναι ότι οι ιδέες που παρουσίασε ο κ. Λέγγας είναι καινοτόμες για την περιοχή και με βάση τη συμμετοχή του πολίτη ενώ ανέπτυξε αρκετές από τις ιδέες που παρατηρούνται στο concept των «έξυπνων πόλεων».

Υπό αυτή την οπτική είναι ευπρόσδεκτη η συνεισφορά του κ. Λέγγγα και φέρνουν έναν φρέσκο «αέρα» σε αυτές τις εκλογές.

Σε αυτή τη φάση, πάντως, δεν θα μπούμε σε βάθος στην ουσία του αυτοδιοικητικού πλαισίου το οποίο παρουσίασε ο κ. Λέγγας, αλλά θα μείνουμε καθαρά στο επικοινωνιακό κομμάτι.

Η αίσθηση, την οποία μας εμπλούτισε ακόμη περισσότερο εχθές το βράδυ ο κ. Λέγγας με τον τρόπο της παρουσίασης του, είναι αυτή που καταλήγει στο εξής ερώτημα

«Είναι ένας σύγχρονος προφήτης της Αυτοδιοίκησης ή ένας σύγχρονος λαοπλάνος που χρησιμοποιεί μεθόδους και τεχνικές για να διαφοροποιηθεί, να εντυπωσιάσει και να παραπλανήσει;»

Δεν έχουμε απάντηση ακόμη, χρειάζεται περισσότερος χρόνος για να καταλήξουμε σε συμπέρασμα.

Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι ίσως ο κ. Λέγγας έχει θέσει υποψηφιότητα σε λάθος περιοχή.

Δεν πιστεύουμε ότι μία τέτοια προσέγγιση μπορεί να δώσει εύκολα νίκη σε εκλογές της Δυτικής Κορινθίας, μία περιοχή όπου ο ηγέτης νοείται διαφορετικά.

 Ίσως, πάλι, αυτή η προεκλογική καμπάνια να ταίριαζε «γάντι» στον Ηλία Ψινάκη, στενός συνεργάτης του οποίου ήταν ο επικεφαλής της καμπάνιας του κ. Λέγγα.

Βέβαια αν λάβουμε υπόψιν ότι ο νυν Δήμαρχος Σπ. Σταματόπουλος κατάφερε να εκλεγεί δυο φορές λανσάροντας το στυλ «τρελός κι’ αδέσποτος», όλα είναι πιθανά.

Φαίνεται επίσης, ότι παρά την επιδιωκόμενη απλότητα από πίσω κρύβεται μία πολυδάπανη επικοινωνιακή καμπάνια, ένας επαγγελματισμός και ένας έντονος «ελιτισμός».

Αυτά βέβαια δεν είναι απαραίτητα αρνητικά, είναι απλά μία διαφορετική προσέγγιση και η οποία είναι βέβαιο ότι θα ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως.    

Είναι, πάντως, η πρώτη φορά που επιχειρείται μία τέτοια προσέγγιση (πιθανότατα και σε επίπεδο Πελοποννήσου, όχι μόνο της Κορινθίας) και κατά συνέπεια δεν υπάρχει η απαραίτητη οικειότητα όπως και η ανάλογη εμπειρία για το πιθανό αποτέλεσμα.

Σίγουρα εντυπωσιάζει, κινεί το ενδιαφέρον, είναι διαφορετική… αλλά φτάνει για να σε κάνει Δήμαρχο σε χωριά της Κορινθίας;

Κ.Ρ.

Υ.Γ. Ακολουθεί το βίντεο της παρουσίασής του

ΚΟΡΥΦΗ