ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ - ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Δημοτικά -

Λουτράκι: Οι τρεις δημοσκοπήσεις και η μάχη των επικοινωνιολόγων

Τρεις νέες δημοσκοπήσεις διενεργούνται αυτές τις ημέρες στο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων. Και οι τρεις όμως, δύσκολα θα δουν το φως της δημοσιότητας. Με βάση αυτές, οι πολιτικοί συνδυασμοί θα αξιολογήσουν πρόσωπα και πολιτικές, αλλά και θα καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις τους.

Τρεις νέες δημοσκοπήσεις διενεργούνται αυτές τις ημέρες στο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων. Και οι τρεις όμως, δύσκολα θα δουν το φως της δημοσιότητας. Με βάση αυτές, οι πολιτικοί συνδυασμοί θα αξιολογήσουν πρόσωπα και πολιτικές, αλλά και θα καθορίσουν τις επόμενες κινήσεις τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρώτη δημοσκόπηση γίνεται για λογαριασμό μεγάλης επιχείρησης της περιοχής που αρέσκεται στο να διενεργεί δημοσκοπήσεις σε κάθε εκλογική μάχη. Η δεύτερη δημοσκόπηση, γίνεται από υποψήφιο δήμαρχο, ενώ η τρίτη για λογαριασμό τοπικής εφημερίδας.

Το πιθανότερο είναι καμία από αυτές να μην δει το φως της δημοσιότητας. Είναι αυτό που ονομάζεται «μυστικές δημοσκοπήσεις».

Όμως, επειδή στο Δήμο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων δύσκολα κρατιούνται μυστικά, είναι δεδομένο ότι τα αποτελέσματα θα κυκλοφορήσουν αργά ή γρήγορα.

Πάντως οι δημοσκοπήσεις πάντα παίζουν το ρόλο τους.

Ρόλο επίσης θα παίξουν (ίσως για πρώτη φορά τόσο έντονο) και οι επικοινωνιολόγοι. Ήδη αρκετοί δήμαρχοι έχουν απευθυνθεί στους ειδικούς, προκειμένου να τονίσουν τα θετικά τους σημεία και να κρύψουν επιμελώς τα αρνητικά.

Ήδη, έχει γίνει γνωστό π.χ. ότι υποψήφιος δήμαρχος έχει απευθυνθεί σε μεγάλο επικοινωνιακό γραφείο των Αθηνών και έχει ήδη συμφωνήσει να τον αναλάβει μια ομάδα. Η ομάδα αυτή ήδη τρέχει την καμπάνια έναντι μεγάλης αμοιβής και μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες συνέταξε και το πρώτο Δελτίο Τύπου. Το θέμα είναι όμως, ότι ο υποψήφιος αυτός, ο οποίος θέλει να πιστεύει ότι θα βγει από την πρώτη Κυριακή, μέχρι πριν λίγους μήνες ισχυριζόταν ότι δεν έχει χρήματα. Σήμερα πάντως, δεν δυσκολεύεται να πληρώσει (αδρά) εφημερίδες, sites, blogs, Social Media κτλ.

Η μεγάλη παρανόηση όμως – που έχει τελικά αντίκτυπο στην ίδια την πολιτική ζωή, αλλιώς θα ήταν άνευ αξίας – γίνεται όταν ο υποψήφιος πιστεύει πως ο «επικοινωνιολόγος» του, μπορεί να υποκαταστήσει τον ίδιο, τον πολιτικό του λόγο, την πολιτική του υπόσταση, τις ιδέες του. Η άσκοπη προβολή στα ΜΜΕ, οι φωτογραφίες από απλές «καθημερινές στιγμές», η «φασαρία» γύρω από το όνομα του, τείνουν να γίνουν η «πολιτική», από την οποία απουσιάζει η ίδια όμως η πολιτική.

Και πλέον, βλέπουμε πιο έντονα από ποτέ, το αποτύπωμα από στρατιές πολιτικών ή «πολιτικών» που τους αρκεί να δουν κάπου γραμμένο πως στην «ομιλία τους έγινε χαμός από κόσμο». Ελάχιστοι προσπαθούν να μας πουν τι ειπώθηκε σε αυτήν την ομιλία, βαδίζοντας όλο και πιο κοντά σε ένα μοντέλο πολιτικής χωρίς πολιτική. Μήπως όμως κάποιοι αποσκοπούν μόνο στην «επικοινωνία», γιατί όντως δεν έχουν περιεχόμενο και ουσία;

Πηγή: loutraki365.gr

ΚΟΡΥΦΗ