ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ -

“Locish”: Ξεκίνησε από την Καλαμάτα και “κατακτά” τη Silicon Valley

Τη χρηματοδότησή της με 820.000 δολάρια έκανε γνωστή πριν από μερικές μέρες η εταιρεία startup “Locish”, που ξεκίνησε από την Καλαμάτα και αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι λύσεις υπάρχουν ακόμα και μέσα στην κρίση.

Τη χρηματοδότησή της με 820.000 δολάρια έκανε γνωστή πριν από μερικές μέρες η εταιρεία startup “Locish”, που ξεκίνησε από την Καλαμάτα και αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι λύσεις υπάρχουν ακόμα και μέσα στην κρίση.

Το Locish είναι μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να ζητούν και να λαμβάνουν προτάσεις, από άτομα με παρόμοιο γούστο και στυλ διασκέδασης, σχετικά με μέρη όπου μπορούν να απολαύσουν το γεύμα ή το ποτό τους.

Ιδρυτές της εταιρείας είναι δύο φίλοι που ζούσαν και γνωρίστηκαν στην Καλαμάτα, ο Γρηγόρης Ζωντανός και ο Αλέξης Χριστοδούλου.

Σε ένα ταξίδι τους στο εξωτερικό, το Νοέμβριο του 2011, στη γέφυρα της Βουδαπέστης, τους «γεννήθηκε» η ιδέα για τη δημιουργία του Locish.

Όμως, όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2012 σε ένα δωμάτιο στην Καλαμάτα, όταν οι δύο φίλοι αποφάσισαν να δουλέψουν πάνω στην ιδέα τους και να δημιουργήσουν τη δική τους startup εταιρεία.

Μέσα στην κρίση, κόντρα στις απόψεις και τις συμβουλές από γονείς, φίλους και γνωστούς, τόλμησαν να παραιτηθούν από τις αρκετά καλές δουλειές που είχαν, ώστε να κυνηγήσουν το όνειρό τους.

Η αρχή μόνο εύκολη δεν ήταν, αφού χρειάστηκε να μετακομίσουν στην Αθήνα και τα έξοδα ήταν αρκετά. Όμως, οι δύο φίλοι, κάνοντας αυτό που τους αρέσει, ήταν αποφασισμένοι να τα καταφέρουν.

Το Locish έκανε το ντεμπούτο στον κόσμο των startups το Μάρτιο του 2013.

Τότε, η εφαρμογή είχε ως μοναδικό σκοπό να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν ωραία εστιατόρια, μπαρ και άλλα μέρη διασκέδασης με τη βοήθεια των κατοίκων της πόλης.

Κάθε ταξιδιώτης είχε την ευκαιρία να βιώσει την πόλη όπου ταξίδευε σαν να ήταν από εκεί, μακριά από τις «τουριστικές παγίδες». Ωστόσο, έγινε γρήγορα σαφές ότι δεν ήταν μόνο οι ταξιδιώτες, αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι που αναζητούσαν καινούρια μέρη (εστιατόρια, cafes, bars, clubs) μέσα στην πόλη τους.

Το Σεπτέμβριο του 2013, σ’ ένα ταξίδι του Γρηγόρη και του Αλέξη στην Αμερική, κατάφεραν να προσελκύσουν νέους επενδυτές στην εταιρεία τους και έτσι το Locish να εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση των 820.000 δολαρίων.

Σε αυτόν το γύρο χρηματοδότησης ηγήθηκε το επενδυτικό σχήμα Odyssey Jeremie Partners, ενώ συμμετείχαν το Jeremie Openfund II, καθώς και τρεις angel investors από τη Silicon Valley.

Το κεφάλαιο αυτό επενδύεται για τη συνολική αναμόρφωση της εφαρμογής, με ουσιαστικές βελτιώσεις στα τεχνικά, λειτουργικά, καθώς και στα αισθητικά χαρακτηριστικά.

Σχετικά ο Γρηγόρης Ζωντανός, συνιδρυτής του Locish, δήλωσε

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να συγκεντρώσουμε με επιτυχία ένα τόσο σημαντικό κεφάλαιο και, φυσικά, που οι επενδυτές μας, μας έδειξαν εμπιστοσύνη.

Η χρηματοδότηση ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για εμάς. Αφού καταλάβαμε τι λειτουργεί καλά και τι όχι, ολοκληρώσαμε μία σειρά βελτιώσεων και παράλληλα εντοπίσαμε νέες ευκαιρίες. Σ

ήμερα, είμαστε σε θέση να αξιοποιήσουμε και να διαχειριστούμε αυτά τα χρήματα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να εξελίξουμε την εφαρμογή και να την πάμε στο επόμενο επίπεδο».

Με το ταμείο γεμάτο πλέον μεγάλωσαν την ομάδα τους, αφού προχώρησαν σε πέντε προσλήψεις, ενώ νοίκιασαν και τα δικά τους γραφεία στο κέντρο της Αθήνας. Όλοι μαζί πλέον δουλεύουν για να αναβαθμίσουν την εφαρμογή και να αξιοποιήσουν άμεσα κι αποτελεσματικά αυτή τη νέα ευκαιρία.

Πλέον το Locish αφορά μια διευρυμένη κοινότητα χρηστών, που δεν περιορίζεται μόνο στο ταξιδιωτικό κοινό. Τα μέλη της μοιράζονται πληροφορίες και ανταλλάσσουν εμπειρίες με άτομα που έχουν παρόμοιο γούστο και στυλ στη διασκέδαση.

Το Locish συνδέει ανθρώπους με κοινές συνήθειες και προτιμήσεις που βοηθούν ο ένας τον άλλον να ανακαλύψει καινούρια μέρη για φαγητό ή ποτό μέσα από εξατομικευμένες προτάσεις.

Με το Locish οι χρήστες μπορούν ανά πάσα στιγμή, με άμεσο, κοινωνικό και διαδραστικό τρόπο, να βρουν αυτό που αναζητούν, χωρίς να χρειάζεται να ψάξουν τις πολυάριθμες, μακροσκελείς και συχνά αναξιόπιστες κριτικές που είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο.

Η νέα βελτιωμένη έκδοση της εφαρμογής πρόκειται να λανσαριστεί το Μάιο στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο.

Ο Αλέξης Χριστοδούλου, ο έτερος συνιδρυτής του “Locish” και υπεύθυνος για την ανάπτυξη του προϊόντος, εξηγεί:

 «Επικοινωνήσαμε με όλους τους χρήστες μας και τους έχουμε ενημερώσει για τα σχέδια να αλλάξουμε, να γίνουμε καλύτεροι και να τους προσφέρουμε μια νέα βελτιωμένη εμπειρία.

Η πρόσφατη χρηματοδότηση μας έδωσε την πολυτέλεια να διευρύνουμε την ομάδα μας, προκειμένου να δουλέψουμε πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, και να ετοιμάσουμε άμεσα τη νέα έκδοση του Locish.

Ανυπομονούμε να χαρίσουμε στους χρήστες μας μια μοναδική εμπειρία».

Στο μεταξύ, για όποιον επιθυμεί να βιώσει από τους πρώτους όλες τις νέες δυνατότητες της εφαρμογής, το Locish τον καλεί να αφήσει το email του στην ανανεωμένη ιστοσελίδα www.locish.com.  

http://www.tharrosnews.gr/

ΚΟΡΥΦΗ