ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -

Αύξηση 20% περιμένει η Μεσσηνία στον τουρισμό !

Ειδικότερα για τη Μεσσηνία, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι προκρατήσεις κινούνται σε ικανοποιητικό βαθμό, με τις αεροπορικές εταιρείες να έχουν πυκνώσει τα δρομολόγιά τους και νέους τουριστικούς πράκτορες να «εγκαθίστανται» στη Μεσσηνία.


Για «ελληνικό comeback» στον τουρισμό κάνει λόγο σε ρεπορτάζ της η γερμανική οικονομική εφημερίδα «Handelsblatt», η οποία αναφέρει ότι, έπειτα από μια ανοδική πορεία το 2013, η Ελλάδα εμφανίζει διψήφιο ποσοστό αύξησης των κρατήσεων.
 
«Η Ελλάδα συνεχίζει και φέτος την πορεία τής επιστροφής της», δηλώνει ο πρόεδρος του γερμανικού Ταξιδιωτικού Συνδέσμου (DRV) Γιούργκεν Μπίχι.
 
 
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των προκρατήσεων, σε αρκετές περιοχές της χώρας φαίνεται ότι η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών για τον τουρισμό θα είναι το 2014.
 
 
Μπορεί η οικονομική ύφεση, η πολιτική και νομισματική αστάθεια και η κοινωνική αναταραχή της τελευταίας πενταετίας να προκάλεσαν ισχυρούς κλυδωνισμούς στον τομέα του τουρισμού και πολλές ξενοδοχειακές μονάδες να ήρθαν αντιμέτωπες με προβλήματα βιωσιμότητας, ωστόσο η επερχόμενη τουριστική περίοδος αναμένεται να βάλει την Ελλάδα και πάλι στο χάρτη των αγαπημένων προορισμών ανά τον κόσμο.
 
Ειδικότερα για τη Μεσσηνία, τα στοιχεία δείχνουν ότι οι προκρατήσεις κινούνται σε ικανοποιητικό βαθμό, με τις αεροπορικές εταιρείες να έχουν πυκνώσει τα δρομολόγιά τους και νέους τουριστικούς πράκτορες να «εγκαθίστανται» στη Μεσσηνία.
 
 
Η ρωσική αγορά εμφανίζει άνοδο σε ποσοστό 20%, με τρεις επιπλέον πτήσεις τσάρτερ να προγραμματίζονται εβδομαδιαίως, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επισκέπτες από την ανατολική Ευρώπη.
Ήδη η πρώτη πτήση από το Μόναχο έχει προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, γεγονός ενδεικτικό της σημαίνουσας αύξησης που παρουσιάζει η γερμανική αγορά.
Η Βρετανία και η Αυστρία κινούνται σταθεροποιητικά, ενώ ένα νέο μοντέλο τουρισμού διαφαίνεται από τις σκανδιναβικές αγορές, απ’ όπου η ζήτηση εκτείνεται μέχρι και το 2015.
Υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα φιλοξενήθηκε η εκδήλωση με τίτλο «Η Πελοπόννησος στην Καρδιά του Λονδίνου» στο κατάστημα του National Geographic στη βρετανική πρωτεύουσα και σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία.
 
Ο δημοσιογράφος Πολ Γουίκινσον, ο οποίος, μεταξύ άλλων, ειδικεύεται σε τουριστικούς οδηγούς για την Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από την έκθεση. Μου έχει κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η ποικιλία των προϊόντων που προέρχονται από την περιοχή. Πρέπει να σας ομολογήσω πως παρά το γεγονός ότι επισκέπτομαι την Ελλάδα τουλάχιστον μια φορά το χρόνο, κάποια από αυτά τα προϊόντα δεν τα ήξερα καθόλου».
 

ΚΟΡΥΦΗ