Ολοκληρώνει την προμελέτη για την βέλτιστη χάραξη της γραμμής του σύγχρονου τραίνου μέσα από το αστικό συγκρότημα της Πάτρας, αυτή την περίοδο ο ΟΣΕ.

Όπως υποστηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Θάνος Βούρδας, ο σχεδιασμός για να αποκτήσει πρόσβαση στον σύγχρονο σιδηρόδρομο η Πάτρα είναι στην τελική του φάση και το όλο έργο, εφόσον δεν υπάρξει κάποιο πρόβλημα με την χρηματοδότησή του αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.

Την απάντηση αυτή δίνει σε ερώτηση που του έγινε από τον βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο για τη σιδηροδρομική σύνδεση της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας με το δίκτυο, αποκρούοντας, παράλληλα, το επιχείρημα της παραπλάνησης για το απαιτούμενο ποσό της υπογειοποίησης των 5χλμ στην πόλη της Πάτρας.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην ίδια απάντηση το κόστος που είχε εκτιμηθείμόνο για την κατασκευή του Σιδηροδρομικού Σταθμού του Αγ. Διονυσίου,είναι γύρω στα 150 εκ €, ποσό που περιλαμβάνει και τις κατασκευές των απαιτούμενων κτηριακών έργων (αποβάθρες, καλύψεις, κτίρια κλπ).  

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι οι αποφάσεις χρηματοδότησης του συνόλου των έργων της γραμμής Κόρινθος – Πάτρας, αναφέρονται σε διπλή ηλεκτροκινούμενη Σ. Γ. και έχουν ως απαραίτητη προϋπόθεση τη σύνδεση αυτής με το λιμένα Πατρών.

Πάντως, κύκλοι από την ΕΡΓΟΣΕ αφήνουν να εννοηθεί πως εάν η πόλη βρεθεί σε αδιέξοδο τότε θα μείνει χωρίς σύγχρονο τρένο με όλες τις συνέπειες για την ανάπτυξη της περιοχής.