ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -

Γκάφα ολκής!! Ο LTO δίνει τα εύσημα στο Λουτράκι.. Αριδαίας μπερδεύοντάς το με το Λουτράκι Κορινθίας

Σε γκάφα ολκής φαίνεται ότι έπεσε o LTO δίνοντας συγχαρητήρια στο Δήμο και τον εαυτό του επειδή το Λουτράκι ήταν στους top προορισμούς για τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο του 2018. Η γκάφα έγκειται στο ότι δεν πρόκειται για το Λουτράκι Κορινθίας αλλά για το Λουτράκι Αριδαίας.

Σε γκάφα ολκής φαίνεται ότι έπεσε o LTO (Loutraki Tourism Organization), o Οργανισμός για την Προώθηση του τουρισμού στην περιοχή, δίνοντας συγχαρητήρια στο Δήμο και τον εαυτό του επειδή το Λουτράκι ήταν στους top προορισμούς για τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο του 2018.

Η γκάφα έγκειται στο ότι δεν πρόκειται για το Λουτράκι Κορινθίας αλλά για το Λουτράκι Αριδαίας.

Πιο συγκεκριμένα και όπως μας ενημερώνει ο LTO  στο ενημερωτικό δελτίο για τις δράσεις του:

“Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Insete, το Λουτράκι ήταν στους top προορισμούς για την Ελληνική αγορά για τους μήνες Οκτώβριο & Νοέμβριο του 2018, γεγονός που καταδεικνύει την άνοδο του προορισμού και την επιτυχή έκβαση των ενεργειών που συντονισμένα υλοποιεί ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων και ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου”

(πηγή: https://us13.campaign-archive.com/?u=79897b0aa199367fd519c9db5&id=9bcb469109&fbclid=IwAR362ynL1Cws5Segq6iBafO8r8M0dZfykXUzvh2N5Q6JmTEXPj88Jd8xhvI)

Παραπέμποντας στη συνέχεια στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ για να δούμε τα επίσημα στοιχεία: http://www.insete.gr/Portals/0/statistics/2018/Bulletin_1812.pdf

Μπαίνοντας λοιπόν στα επίσημα στατιστικά στοιχεία, διαπιστώνουμε ότι η έρευνα αναφέρει ότι στους top προορισμούς για την Ελληνική αγορά είναι το Λουτράκι… Αριδαίας στην Κεντρική Μακεδονία και όχι το Λουτράκι Κορινθίας!

Οπότε αντί να δίνει τα εύσημα ο LTO στο Δήμο και στον εαυτό του (“γεγονός που καταδεικνύει την άνοδο του προορισμού και την επιτυχή έκβαση των ενεργειών που συντονισμένα υλοποιεί ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων και ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου”), θα πρέπει να τα δώσει στο Δήμο Αλμωπίας Πέλλας, στον οποίο βρίσκεται το Λουτράκι Αριδαίας και τα Λουτρά Πόζαρ!

Θα είναι καλό, λοιπόν, να μελετήσουν οι τοπικοι παράγοντες του τουρισμού τι κάνουν καλά εκεί στην Κεντρική Μακεδονία και να το εφαρμόσουν και για το Λουτράκι Κορινθίας, ώστε να μπει και το “δικό” μας Λουτράκι στο χάρτη των τοπ προορισμών!

Ελπίζουμε ότι οι 40.000€ που θα δοθούν το 2019 για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του  Δήμου Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων που εγκρίθηκε τον προηγούμενο μήνα, θα αξιοποιηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να πιάσουν τόπο ουσιαστικό προς όφελος του προορισμού και του συνόλου των επιχειρήσεων.

(Διαύγεια / Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής για το 2019 https://yperdiavgeia.gr/pdfjs/web/viewer.html?file=/decisions/downloadPdf/31255456)

Και δυό λεπτομέρειες:

1. Η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρία Αξιοποίησης Δημοτικών Ακινήτων Λουτρών Λουτρακίου "Λουτρά Λουτρακίου Δήμου Αλμωπίας Α.Ε" που διαχειρίζεται τα ιαματικά Λουτρά καλύπτει εξ’ ολοκλήρου τις δαπάνες αποκλειστικά από ιδία έσοδα. Δείτε τον ισολογισμό του 2017

2. Τα Λουτρά Πόζαρ στο Λουτράκι Αριδαίας λειτουργούν όλο το 24ωρο, έχοντας προσανατολισμό την εξυπηρέτηση των επισκεπτών και την πραγματική εστίαση στην προσέλκυση τουριστών και όχι το περιορισμένο ωράριο (11.00-19.00 τις καθημερινές, 11.00-20.00 το Σαββατοκύριακο) των Ιαματικών Λουτρών του Λουτρακίου Κορινθίας..

ΚΟΡΥΦΗ