ΚΟΙΝΩΝΙΑ - Κοινωνικά -

Σχέδια για τη γραμμή Κόρινθος - Ναύπλιο

Σε μιά τέτοια περίπτωση το Ναύπλιο θα μετατραπεί σε ...προάστιο της Αθήνας, καθώς η γραμμή θα συνδέεται στην Κόρινθο με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, που σήμερα φτάνει μέχρι το Κιάτο.

Τη λειτουργία σιδηροδρομικής γραμμής Κόρινθος - Ναύπλιο σχεδιάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, ο ΟΣΕ.

Σε μιά τέτοια περίπτωση το Ναύπλιο θα μετατραπεί σε ...προάστιο της Αθήνας, καθώς η γραμμή θα συνδέεται στην Κόρινθο με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, που σήμερα φτάνει μέχρι το Κιάτο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι συγκεκριμένη γραμμή είχε ανακαινιστεί πριν από λίγα χρόνια, με ευρωπαϊκά κονδύλια από το ΠΕΠ Πελοποννήσου. 

Ωστόσο το 2011, λίγο καιρό μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, τα δρομολόγια διακόπηκαν, καθώς κρίθηκαν ασύμφορα.

Η διακοπή των δρομολογίων και η εγκατάλειψη ουσιαστικά της γραμμής είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφούν εκτεταμένα φαινόμενα κλοπών στο
δίκτυο.

Χαρακτηριστικό είναι ότι τον περασμένο χειμώνα κυνηγοί μετάλλων αφαίρεσαν 200 μέτρα σιδηροδρομικής γραμμής, δηλαδή ουσιαστικά 400 μέτρα σιδηροτροχιών, προκειμένου να τα πωλήσουν στην παράνομη και ιδιαίτερα προσοδοφόρα αγορά μετάλλων!

Την ίδια ώρα, πρακτικά αδύνατη είναι η πιθανότητα επαναλειτουργίας της γραμμής Άργους - Καλαμάτας.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, η επαναλειτουργία της συγκεκριμένης γραμμής είναι ουσιαστικά ανέφικτη, καθώς είναι εξαιρετικά δύσκολο να ανταγωνιστεί το τρένο τον αυτοκινητόδρομο «Μορέας», που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, προσφέροντας ταχύτητα στις μετακινήσεις.

ΠΗΓΗ: argolikeseidhseis.gr

ΚΟΡΥΦΗ