ΜΑΓΚΑΖΙΝΟ | ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ |

Μάρκετινγκ και ελεημοσύνη στην Κορινθία

Τα παλιά τα χρόνια "έκανες το καλό και το έριχνες στο γιαλό" (δηλαδή δεν περίμενες ανταμοιβή). Μετά τα χρόνια πέρασαν και το "καλό" ονομάστηκε "κοινωνική ευθύνη". Οι εταιρείες φώναζαν τις κάμερες των τηλεοπτικών σταθμών για να καταγράψουν την καλοκαρδοσύνη τους. Στην ουσία επρόκειτο από τη μία διαφημιστική προβολή με παράλληλη μείωση του φόρου στην Εφορία.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε και στην Κορινθία ένα νέο φαινόμενο. Άλλοι δωρίζουν κοτόπουλα στην Μητρόπολη της Κορίνθου, έτσι ώστε και να κάνουν το καλό και να πάρουν την προβολή μέσω ανακοινώσεων και φωτογραφιών αλλά και να αποκτήσουν κατάλληλες προσβάσεις.

Άλλοι πάλι μοιράζουν δώρα τα Χριστούγεννα σε αναξιοπαθείς, πάλι με φωτογραφίες που πάλι μοιράζουν στο Facebook.

Αυτό το Πάσχα τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη φιλανθρωπία τον πήρε ο πρόεδρος του Τ.Σ. Χιλιομοδίου και προσφάτως εκλεγείς στο Προεδρείο του Επιμελητηρίου Δημ. Μπίτζιος. Αφού μάζεψε αρνιά και αυγά, πήρε και ένα κινητό τηλέφωνο και πόζαρε με φόντο τα τσιγκέλια. Βίντεο και φωτογαραφίες διαμοιράστηκαν στο Facebook και από εκεί σε ενημερωτικές ιστοσελίδες.

Σίγουρα, πρόκειται για μια βοήθεια σε φτωχούς σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία. Από την άλλη πλευρά η δημοσιοποίηση κατ' αυτόν τον τρόπο εγείρει και ερωτήματα σε σχέση με τα πραγματικά κίνητρα. Είναι περισσότερο βοήθεια ή περισσότερο διαφήμιση;

Και ακόμη και εάν έχει διάθεση να προσφέρει και να βοηθήσει γιατί πρέπει να πάρει και τις "ντουντούκες"¨για να μας ενημερώσει σχετικά; Ποιος ο λόγος της δημοσιοποίησης;

Νέα ήθη, νέες πρακτικές.

ΚΟΡΥΦΗ