Στον αυτοκινητόδρομο του "Μορέα". Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα, η αύξηση ήταν περίπου στο 4%.

Το γεγονός της αύξησης της κυκλοφορίας θεωρείται σημαντικό, γιατί είναι η πρώτη χρονιά που αναστρέφεται η αρνητική εικόνα των προηγούμενων χρόνων, η μείωση από χρόνο σε χρόνο, από το 2010 κι έπειτα.

Η Ολυμπία Οδός (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα) κατέγραψε αύξηση 3%, η Γέφυρα (Ρίου - Αντιρρίου) περίπου 6%, η Νέα Οδός (Μεταμόρφωση - Σκάρφεια) περίπου 5,5% και ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Ράχες - Κλειδί) περίπου 5%.

Η αύξηση στην Αττική Οδό ήταν 2%. Εκει, όμως, η κυκλοφορία μειώθηκε από το Σεπτέμβριο μέχρι το Δεκέμβριο, καθώς το πρώτο 6μηνο του 2015 είχε αυξηθεί 4%. Μείωση σημείωσε μόνο η Κεντρική Οδός (στον Μαλιακό Κόλπο) και ήταν 2%.

Παρά τα τα capital controls, εκτιμάται ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξε η μείωση της τιμής της βενζίνης.